lördag 23 oktober 2010

....en titt in i köket...

Oj, vad jag är död.
Jag är ju här och bara vill blogga.... men orken och tiden
bara finns inte.
Jag ska ge det ett litet försök nu..... se om jag kan komma
igång lite igen.


Mini fyllde ett år. Min plutt. Hur gick det till?
Hur kan jag fått två små bebisar som hunnit passera
sitt minsta bebisstadie....
Mini firade i alla fall med riktigt barnig kalastårta!
Gott och kladdigt.




I köket är vi för övrigt på gång. Förutom att vi vill byta
alla skåp då förstås. Men det får helt enkelt vänta
länge det finns viktigare saker på prioriteringslistan.

Vi har tapetserat och målat och grejat.
Listerna är också målade, och ligger i en hög på golvet
bakom soffan. När orken tog slut, tyckte vi att de passade
fint där. Eller?



Och skafferiet som min darling byggt åt mig börjar också
ta form. Lite lister, handtag och färg så är vi snart i hamn.



Hur som helst så fungerar det alldeles utmärkt även
utan lister. Lovely.

1 kommentar: