tisdag 31 augusti 2010

Äntligen här

Som jag har väntat.
Och väntat.

Men äntligen så har internet landat i det
stora röda huset.
I'm back.

Dagarna har gått.
Jag trivs på jobbet.
Kommer få kanonfina kollegor där!

Vi river och bygger och grejar och fixar
i köket. Men med en mini och en mellan här
hemma så blir det ju inte så mycket gjort per
dag. Men det rör åtminstone på sig.
Karl bygger ett fint skafferi åt mig. Och jag har
köpt ett skitfint golv dit in!
I badrummet river vi också för fullt. Ser
gräsligt ut. Men ingen har väl menat att spån-
skivor ska vara vackra.....
Och tapeter till både sovrummet och köket är
fixade. Det kommer bli så himlans toppen.

Här är en liten minibild av en minibit av tapeten
till sovrummet.




...och så här ser den ut i sin helhet. Med stora
fina medaljonger.




....och den här.... med samma mönster fast i
vit/beige ska vi ha nere i köket.




Kommer bli kanon!

Vill bara börja tapetsera.
Men jag får hålla i tyglarna lite och ta sakerna i
rätt ordning. Så, inte riktigt än.

1 kommentar:

  1. Hej söta du!
    Underbara bilder, vill se mera!!
    Du har fått en award, kika in hos mig,
    KRAM!!!

    SvaraRadera