torsdag 10 december 2009

Små presenter och choklad



Ingen bantartid på året det här....... mycket gott
att välja mellan.
Egentligen bakar jag nog mest för att jag tycker
att det är mysigt att ge bort i små påsar och askar.
Men något litet får nog bli kvar här hemma också.
Lussekatter är jag mycket svag för..... och en vit
tryffel med balsamvinäger i. Den ska minsann inte
ges bort. Förra året var jag enormt givmild av mig
och gav bort hela fyra stycken såna.

Vad har du för favoritrecept så här på julen?

Tänkte blogga mina tryfflar sen...... och om jag får
ditt favvisrecept så bloggar jag det med....... allt
för att sprida lite bantarvilja i januari runt om oss!!!

1 kommentar:

  1. Hmm håller helt och hållet med dig att detta INTE är en bantarmånad. Äter som aldrig förr, haha. men jag har redan bestämt mig att äta bäst jag vill i december för när vi åker tillbaka till sthlm igen då är det nyttiga livet :) Då kan man på nått sätt äta med gott samvete :)

    SvaraRadera