torsdag 19 februari 2009

Sikte mot ett nytt mål


Har precis fått löfte från en kär vän, att hon
ska ha privatkvällslektioner för mig i stickning.
Vill ju så gärna kunna! Så det känns ju supertoppen!

Ska börja med nåt enkelt..en halsduk eller
nåt sånt klassiskt. ...eller varför inte köra igång
med ett par fingervantar på en gång?! *blink*

Rapport om hur det går kommer så snart jag köpt
stickor, och fått min första lektion!


Förra gången jag fick för mig att jag skulle lära mig
nåt, var i höstas när jag bestämde mig för att börja
klinka på en gitarr. Och med elefantboken i högsta
hugg så går det riktigt bra!!
Duktig jag.

1 kommentar:

  1. Haha förstod att någon skulle lägga en sådan kommentar :) men jag kan garantera att så är inte fallet! Vi väntar med det ett tag till :) Se min blogg vad din snälla bror har gjort för mig idag! Kramkram

    SvaraRadera