fredag 13 februari 2009

En hjärtlig dag



Så, då var det alla hjärtans dag igen då.
En mysig dag att uppvakta varandra, eller ett
komersiellt jippo?
Ja, det blir så klart vad man gör det till. Själv väljer jag
att hoppa över alla små pinaler och prylar som handeln
menar att vi kära ska ge till varandra.... nallebjörnar,
halsband, gelégodis etc. Jag har köpt ett par saker till
maken som jag vet behövs och kommer uppskattas, och
sen blir det säkert lite trevlig mat, och kanske nån fika.
Semla till exempel vore ju inte helt fel. Har inte glufsat i
mig en enda i år än.


Men ni andra, hur ni än förvaltar er alla hjärtans dag, gör
det med värme och omtanke!


..förresten...
...om nån undrar hur det går med träningen?... jo,
hyfsat. Var förkyld som attan för ett par veckor sen ju,
så då blidde det inget den veckan....men annars är jag
jätteduktig och kämpar på. Den här veckan däremot har
det bara blivit en gång. Jag tog i som satan, och har tränings
verk som bara den. Och så blivit förkyld igen. Skit också.
Men jag kommer igen på måndag eller så!!

1 kommentar:

  1. Det är så skoj att läsa om dig och er också. Men Jonatan har sagt att han ska bli SÅÅ mycket bättre på att höra av sig i år, till vänner och familj. Så jag ska peppa han till tusen! Kul att höra att det går bra med träningen också!! Trevlig alla hjärtans dag imorgon! Kram

    SvaraRadera