måndag 23 mars 2009

Helgen som gått


Helgen som gått har bjudit på goda frukostar.
Sånt gillar jag. Frukost.
Jag är inte så mycket för fil och gröt och sånt
som ändå de flesta gillar och äter. Nu för tiden
äter jag iaf naturell yoghurt, och gillar det......
allra helst med hackade gröna äpplen, och russin i.

Men på helgerna uppskattar jag mysfrukost med
juice, te, frukt, gott bröd och massa olika pålägg
att botanisera runt bland.
.....och jag är fasligt svag för ägg och bacon!

Nu i helgen blev det i alla fall scones, marmelad
och grapefrukt.....och juice och te och oboy och
ägg och goda pålägg. Inte illa!


Det har också blivit nya läckra gummistövlar
till minifröken här hemma, eftersom vi upptäckte
att de gamla dessvärre spruckit....och då gör de
inte särskilt mycket nytta.



Det har också blivit sushi. Mycket uppskattat.
Yummie!


För övrigt: en lugn och mycket behaglig helg- och
jag lovar, vi har gjort annat än att äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar