söndag 19 september 2010

Finisar

Eftersom det har blivit så lite bloggande under
sensommaren så bara måste jag ju visa nu, hur
stora mina små är!


busfrön


Lilla mini hittade en russinkaka när vi satt och
fikade i gräset under musik- och motorfestivalen.
Ingen upptäckte det i tid...så han satt där i smyg
och mumsade. Och när vi väl insåg hans lilla
upptåg så var jag ju bara tvungen att fota istället
för att avbryta honom.




med sikte på kakburkens botten


Och fina pluttan. Hon är så stor.





och så den här leken......



...det är en lek som de båda två älskar och är med på.
Så fort vi köpt potatis så sätter de igång, mina två. De
bollar och de rullar. De kastar och far. Potatis överallt
och de skrattar så de kiknar och kvider båda två.
Vem kan avbryta en sån lek?
Älskade små syskon!


.

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    tack för din kommentar!!!
    Så super-duper söta barn du har!
    Du missade inte min award till dig va? Läs i min blogg, kolla till höger i menyn på award ser du det... Hoppas ni år fint och slipper de eländiga höstförkylningarna!
    Hur "varmt" har ni det där uppe i Lima nu? Dagtid alltså. Här är det ca 11 grader,
    KRAM!

    SvaraRadera