onsdag 13 januari 2010

Älskade små



Älskade små skruttungar!

4 kommentarer:

  1. Ja allt var toppen. Det enda svåra var att jag fick lov att hålla mig ännu längre :) Men nästa helg smäller det och som jag längtar efter att se hans överraskade min! :)

    SvaraRadera
  2. Överraskningen för Jonatan idag blev perfekt. Men antar att du läser min blogg. :) Men tänkte berätta om din roliga bror simon, jag som brukar berätta lite historier här och var haha. När han kom idag så gissa vad det första han skulle göra var? Jo han behövde låna datorn en stund för han behövde skicka iväg en ansökan till xjobb. Sen gick det några timmar och så förstod jag att han satt och skrev hela ansökan från början. Han skulle alltså skriva och skicka iväg detta, fredagkväll när han åker upp hit. Haha. Det var såklart sista dagen. Låter det inte precis som simon med en perfekt planering? Han är ju bara för go :) Tror du fick alla "planerings-gener" i eran familj :)! Kramkram

    SvaraRadera
  3. Hörru, när är det dags för dig att uppdatera om vardagen igen då. Är sugna på att veta vad ni pysslar med där hemma. Och hur går det med GI tankarna?

    SvaraRadera