måndag 26 oktober 2009

Flyttlasset


Så.... nu flyttar vi från Göteborg. Sorgligt men sant.
Och samtidigt har vi så mycket roligt och spännande
framför oss nu!!

Mannen har fått jobb uppåt- så nu återvänder jag
till mitt kära Dalarna!!

I några veckor nu kommer vi att bo hos päronen
i Älvdalen. Och efter det är tanken att vi flyttar in
i en lägenhet i lilla Lima.
*känner inte en kotte*

Kartongerna är packade- fönstren ska putsas- ungarna
ska in i bilen- och bensinen ska räcka..... pjuh.

Vill få några lugna veckor nu för att hinna andas
och ta mig tid att vara en bra mamma.

6 kommentarer:

  1. Åhh ha det så trevligt mysigt o alldeles fantastiskt! Är inte det typ sjukt nära Sälen? Har för mig jag hyrde skidor i Lima?! I så fall kan jag höra av mig när vi åker till Sälen i jan!
    kram från oss

    SvaraRadera
  2. Va!!!! :-o men men.... *snyft*
    Vi har ju inte setts mycket det senaste men det kommer ändå kännas tomt!
    Hoppas att ni kommer att få det toppen! Kramar!!!
    Ida

    SvaraRadera
  3. saknar redan :(
    men härligt för se!!!

    SvaraRadera
  4. Hoppas att ni får det bra där uppe, blir säkert skönt att få komma nära föräldrarna.

    Kram

    SvaraRadera