fredag 3 april 2009

Fasligt hängig


Har varit hemma hela veckan från jobbet.
Det har aldrig nånsin hänt mig förr. Oj oj.

Jag blev så superhängig i lördags så det var
inte riktigt klokt. Varenda kroppsdel liksom
kopplades ur systemet. Det var fel på mig
precis överallt. Helt vansinnigt.

Plikttrogen som man är tog jag mig till en tidig
öppning på jobbet på måndan. Klockan tio låg
jag hemma i sängen igen. Och där har jag legat
nu i fyra dagar.
Idag har jag inte varit totalt sängliggande, har
setat vid datorn. Men jag är sjukt slut, och blir
fullkomligt andfådd om jag gör något drastiskt-
som att ta en dusch eller nåt sånt ansträngande.

Får se var kroppen är på måndag.
Håller tummisarna för att jag befinner mig på
min kära arbetsplats igen. Det är ju lov, så vi ska
ju ha aktiviteter och full rulle med ungarna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar